Gratis Online Zendesk Support
Realtime Solutions maakt gebruik van Zendesk als online supportcentrum. Hier wordt de standaardwerking van Warehouse Online beschreven. Ook vind je er de antwoorden op de meest gestelde vragen. Mocht je vragen hebben waarop geen antwoord te vinden is in Zendesk, kun je deze vragen stellen aan de Helpdesk. De Helpdesk zal dan zo spoedig mogelijk je vraag beantwoorden.
Ondersteuning
Het kan zijn dat je, tijdens het implementatie proces of tijdens het verdere gebruik van Warehouse Online, ondersteuning nodig hebt. De helpdesk van Warehouse Online is doordeweeks tussen 09:00 - 17:00 zowel telefonisch als per e-mail bereikbaar.
Trainingen
Realtime Solutions biedt via Zendesk handleidingen voor de verschillende modules aan. Hierdoor leren u en uw personeel het systeem te gebruiken. In deze trainingen kan het personeel leren werken met de verschillende modules en functionaliteiten binnen het eigen bedrijf. Hierdoor weet het personeel ook hoe er van Warehouse Online gebruik gemaakt worden binnen eigen werkzaamheden. Deze trainingen worden gegeven met behulp van consultants van Realtime Solutions die zullen zorgen dat elk personeelslid na de trainingen optimaal gebruik kan maken van Warehouse Online.
De trainingen zijn in de volgende blokken opgedeeld:
-
Introductie met Warehouse Online: In deze training leren werknemers kennismaken met het WMS.
-
Basis voorraadbeheer: In de training basis voorraadbeheer leren werknemers te werken met functionaliteiten als bijboeken, afboeken en inventariseren.
-
Inkoopmodule: Tijdens de training inkoopmodule leren werknemers te werken met het ontvangst en inslagproces met inkooporders.
-
Basis orderpick: Deze training wordt gegeven zodat werknemers het orderpick proces met Warehouse Online begrijpen.
-
Professional scanning: Het is belangrijk dat wanneer er met handterminals gewerkt word dat er begrepen wordt hoe deze gebruikt kunnen worden. Daarnaast wordt er in deze training uitgelegd wat de mogelijkheden zijn met de handterminals.
-
Koppelingen: Wanneer er gebruik wordt gemaakt van koppelingen wordt deze training gegeven. Hierin wordt verteld hoe producten, inkooporders en verkooporder geïmporteerd worden. Daarnaast wordt er ook uitgelegd hoe leveringen, zendingen en voorraad geëxporteerd (verschil tussen ERP en webshop) kunnen worden.
-
Helpdesk: Tot slot is er de training helpdesk. In deze training wordt kennisgemaakt met systemen Jira en Zendesk waardoor de key-user weet waar potentiële vragen beantwoord kunnen worden en waar nieuwe vragen gesteld kunnen worden.
Uiteindelijk zorgt het volgen van deze training voor een gegarandeerd werkend proces binnen het bedrijf dat alle aanwezigen begrijpen.